המשפחות השכולות מגיבות לליכוד: "ציפו לקבל צל"ש?"

המהדורה המרכזית No Comments on המשפחות השכולות מגיבות לליכוד: "ציפו לקבל צל"ש?"

הרב אביגדור חיות מתייחס להודעת הליכוד בנוגע לדו"ח ועדת החקירה לאסון מירון: "אמירה מאוד קטנונית, ככה אפשר למסמס כל ועדת חקירה בעולם". בועז סטרוקובסקי: "מה הם ציפו שהוועדה תיתן להם צל"ש? זו התנהלות שצריך לעקור מהשורש"

The Meron Disaster Inquiry Committee, in Jerusalem, on September 4, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** עד חקירה מירון אסון משפטית ועדת חקירה ועדת נאור ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי המסקנות: בועז סטרוקובסקי והרב אביגדור חיות, שאיבדו את בניהם באסון מירון, שוחחו הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על דו"ח ועדת החקירה. 

סטרוקובסקי, אביו של יעקב אלחנן ז"ל: "לא ציפיתי לכלום ולכן גם לא התאכזבתי. העבודה של הוועדה הייתה רצינית ויסודית, גם חלק מהסדר בהילולא שנה שעברה בזכות הוועדה, אבל המיליונים שהלכו יכלו ללכת למשפחות שזקוקות להם".

הרב אביגדור חיות: "מהרגע הראשון דרשנו את ועדת החקירה והדגשתי שאני לא מחפש עריפת ראשים אלא שהאירוע הזה יילמד כדי שלא יחזור על עצמו. זה המקום להודות לוועדה מקרב לב".

חיות התייחס לתגובת הליכוד לדו"ח: "היא לא יכולה להיות פוליטית. אין קשר שמאחד בין שלושת חברי הוועדה. זו אמירה מאוד קטנונית, ככה אפשר למסמס כל ועדת חקירה בעולם".

סטרוקובסקי: "זה טריק ידוע, זורקים שזה פוליטי ומסיטים את האש מהעיקר. מה הם ציפו שהוועדה תיתן להם צל"ש? זו התנהלות שצריך לעקור מהשורש".

עוד מהרב חיות: "לא הגעתי להעיד בוועדה בגלל שראיתי את גלגול האחריות מאחד לשני והבנתי שאין לי מה לחפש שם. עתירה נגד ראש הממשלה? אנחנו נשקול את זה. לומר לא ידעתי, לא אמרו לי, זה זלזול מוחלט באינטליגנציה של המשפחות. אני שמח שהדו"ח הזה הוגש ולא נמנעו בגלל המלחמה. זה ילמד כל בעל תפקיד לחשוב פעמיים".



0 תגובות